Respirația – instrumentul universal/actual

Asa cum ați întâlnit, probabil, în diverse curente și sisteme spirituale, respirația este considerată cel mai simplu și eficient instrument pentru diverse lucruri (vindecare și autovindecare, iluminare etc).

Din experiența proprie, respirația conștientă face diferența și este lucrul disponibil în permanență, în orice situație. La începuturile experiențelor mele cu Crimson Circle și Shaumbra, după o perioadă de studiu a materialelor, am început să remarc accentul pus pe respirația conștientă. Întrebarea firească pe care mi-o puneam la acea vreme, după ce mă gândeam că respir tot timpul – și mintea mea părea că știe toate teoriile despre respirație – după o căutare de 3 luni am aflat, în timpul transmisiei lunare cam care este diferența. Mai exact, am experimentat și am simțit această diferență, astfel că am ajuns să pot spune că este un instrument al Noii Energii.

Iată o traducere de pe site-ul http://www.compassionatebreath.net/ a descrierii despre respirația conștientă:
„Respirația ta Conștientă deschide calea către trăirea Noii Energii. Respirația tradițională menține o persoană blocată în supraviețuire. Respirația tradițională se concentrează pe minte, umeri, partea de sus a pieptului și gât, care sunt punctele unde se adună frica.

Recepția Respirației este concentrată prin nas și traversează căile umidificării corpului. Această Respirație aduce umidificarea în interiorul corpului. Pe măsură ce Respirația conștientă trece spre abdomen și spre centrul vostru, trezește conexiunea dintre Sufletul tău și omul fizic. Aceasta trezește abilitatea de a simți. A simți este puternica și intuitiva abilitate a omului trezit.

A simți este poarta către simțiri și trăire. Stările extreme emoționale nu sunt instrumente ale simțirii. Acestea sunt căi ale fricii aparținând vechii energii, fricii și supraviețuirii. A simți este experiența oferită nouă atunci când lăsăm de bunăvoie Spiritul/Sufletul nostru să conducă în locul minții învățate cu frica.

Sunt învățate multe forme de respirație: pentru nașterea copiilor, yoga, ritmuri atletice ș.a.m.d. Respirația încurajată de Tobias, Saint-Germain, folosită de Garret și de mine este Respirația așa cum am învățat-o de la Kuan Yen. Această Respirație este destinată Integrării. Această Respirație este singurul instrument pe care l-am folosit pentru a integra complet o persoană care fusese diagnosticată având Personalitate Multiplă. Este Respirația pe care am folosit-o pentru a integra în viață încorporarea lui Kuan Yen.

Primiți Respirația Conștientă, nu are importanță vârsta sau specializarea sau drumul vieții, călătoria în Integrare este călătoria în Trăire. Trăirea Conștientă este cu adevărat calea parcursă de Maeștri. Respirația Conștientă este calea Noii Energii pentru Noul Maestru.”
Norma Delaney

Și iată care sunt pașii de început de experiență:

1. Întindeți-vă pe spate, de preferință pe ceva moale acoperit de o cuvertură ușoară. Întindeți genunchii și depărtați picioarele la aproximativ 20cm/8″ unul de celălalt. Îndreptați vârfurile picioarelor în sus. Lăsați coloana să se relaxeze în poziție dreaptă.
2. Scanați-vă corpul pentru a simți unde sunt tensiuni. Cât de bine puteți, lăsați corpul să se scufunde în lucrul pe care sunteți întins.
3. Aduceți atenția asupra respirației voastre și plasați mâna deasupra buricului. Inhalați și exhalați. Observați dacă respirați în partea de sus a pieptului sau dacă abdomenul chiar se mișcă. Oamenii nervoși vor respira scurt, superficial în partea de sus a pieptului.
4. Plasați ambele mâini pe abdomen cu delicatețe. Inhalați cu delicatețe și profund prin nas către această zonă. Observați cum se ridică și coboară abdomenul cu fiecare inhalație. Pieptul ar trebui să se miște foarte puțin sau deloc.
5. Continuați să inhalați prin nas și să exhalați pe nas și pe gură. Acest lucru este simplu și fără efort la fel ca respirașia unui bebeluș.
6. Respirați aproximativ cinci sau zece minute, o dată sau de două ori pe zi. Puteți, de asemenea, respira în abdomen în timp ce sunteți în picioare, conduceți mașina sau mergeți. După două săptămâni de practică delicată a acestui program puteți crește aceste exerciții la perioade de timp mai lungi.
7. La sfârșitul fiecărei sesiuni de respirație scanați din nou corpul vostru. La terminarea exercițiului observați/comparați cum vă simțiți în acel moment față de cum vă simțeați la începerea lui.
8. Când permiteți acestui program să devină noul mod de a respira pentru trăire, veți începe să observați cum corpul și voi deveniți mult mai relaxați.

http://www.newbreath.net/

Ca exerciții practice, iată si câteva secvențe video, oferite de dr. Norma Delaney (aveți nevoie de o conexiune broadband pentru a putea urmări aceste filme):
video – Receiving Soul PassionNorma discută despre cum să primim Pasiunea Sufletului nostru în viața de zi cu zi. Înregistrat la Kelowna, BC în Aprilie 2008. – 26:41

video – Sharing Soul LoveNorma discută despre cum să simțim și împărtășim Iubirea Sufletului nostru. Înregistrat în Evergreen, în Martie 2008. – 23:25

video – AspectsNorma discută despre Aspectele noastre și cum afectează acestea viața noastră. Înregistrat în Hawaii, Ianuarie 2008. – 22:53

Reclame

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.